Na modernizowanej DK 1 rozpoczęły się pierwsze roboty bitumiczne – na krótkim odcinku próbnym, pomiędzy ul. Przemysłową, a węzłem Piłsudskiego, wykonano podbudowę asfaltową.
Jeśli aura będzie sprzyjać, odcinek ten zostanie wydłużony, a prace mają zakończyć się na wysokości mostu nad rzeką Gostynką. Jednocześnie na fragmencie drogi od granicy lasu do węzła z S-1, przygotowana została podbudowa i układane są krawężniki. Po zakończeniu tych prac również tutaj będzie można wylać asfalt.
Jak nas poinformowała Agnieszka Kijas z Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów, na tych odcinkach mają zostać wyłożone do końca roku dwie z trzech warstw bitumicznych nawierzchni (podbudowa zasadnicza i warstwa wiążąca). Pozwoli to na przełożenie ruchu tak, by w sezonie zimowym wykonawca mógł przystąpić do rozbiórki obecnej jezdni. Ostatnia, ścieralna warstwa nawierzchni będzie wylana wiosną. Należy ją wykładać na dłuższym odcinku, żeby zminimalizować ilość tzw. szwów technologicznych.
Jeśli aura będzie sprzyjać, odcinek ten zostanie wydłużony, a prace mają zakończyć się na wysokości mostu nad rzeką Gostynką. Jednocześnie na fragmencie drogi od granicy lasu do węzła z S-1, przygotowana została podbudowa i układane są krawężniki. Po zakończeniu tych prac również tutaj będzie można wylać asfalt.
Jak nas poinformowała Agnieszka Kijas z Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów, na tych odcinkach mają zostać wyłożone do końca roku dwie z trzech warstw bitumicznych nawierzchni (podbudowa zasadnicza i warstwa wiążąca). Pozwoli to na przełożenie ruchu tak, by w sezonie zimowym wykonawca mógł przystąpić do rozbiórki obecnej jezdni. Ostatnia, ścieralna warstwa nawierzchni będzie wylana wiosną. Należy ją wykładać na dłuższym odcinku, żeby zminimalizować ilość tzw. szwów technologicznych.