Co powinna zawierać strona internetowa dla firmy? Strony internetowe dla firm z Tychów

0
129

W obecnych czasach strona internetowa dla firmy to konieczność. Nawet najbardziej zatwardziali przeciwnicy Internetu zmieniają zdanie, gdy widzą jak konkurencja zdobywa w sieci nowych klientów. Jednak w jaki sposób przebić się do ludzi ze swoją ofertą? Co powinna zawierać strona internetowa, aby przynosiła firmie zysk?

1. Indywidualny projekt graficzny

Bardzo ważne jest, żeby strona internetowa dla firmy była autentyczna i pasowała do tego, co robisz. Wybierając stworzenie strony internetowej z gotowego szablonu ryzykujesz, tym, że wiele witryn może mieć podobny wygląd do Twojej i nie wyróżnisz się.
Szukając agencji reklamowej zwróć uwagę na taką, która będzie działała kompleksowo. Agencja internetowa https://xzt.pl przygotuje dla Ciebie nie tylko indywidualny, stworzony na miarę dla Ciebie projekt graficzny Twojej witryny ale również logo, które będzie pasowało do Twojej działalności. Na Twojej stronie będzie także favicon, czyli mała ikonka reprezentująca Twoją markę wyświetlająca się obok tytułu witryny w przeglądarce. Mówiąc krótko, strona będzie wyglądała profesjonalnie i tak jak tego chcesz.

Przykład strony firmowej
Przykład strony firmy usługowej CTS – wykonanie XZT.PL

2. Nakierowanie na sprzedaż

Co raz więcej ludzi wyszukuje i kupuje produkty na urządzeniach mobilnych. Trend ten z pewnością będzie się zwiększał, dlatego istotne jest, żeby Twoja strona była dostosowana do wersji mobile.

Agencja reklamowa XZT nakieruje Twoją witrynę na sprzedaż. Dostosuje ją nie tylko do trybu mobilnego, ale również stworzy dla Ciebie formularz kontaktowy, dzięki któremu klienci będą mogli się z Tobą skontaktować od razu, gdy zainteresuje ich Twoja usługa! Jest to przydatna funkcja, ponieważ ludzie szukają kontaktu również w godzinach wieczornych, gdy być może nie byłbyś już w stanie odebrać telefonu.

Skup się na danych kontaktowych. Pamiętaj, żeby Twój numer telefonu był dobrze widoczny. Duża grupa osób zainteresowanych po prostu się zniechęca, gdy nie widzi go od razu. XZT.PL zrobi wszystko co potrzeba, byś mógł pozyskać nowych konsumentów.

3. Optymalizacja strony pod Google

To, że podoba Ci się szata graficzna Twojej strony to jedno. Strona musi być również widoczna w Google. Można to zrobić za pomocą dostarczanych informacji zgodnych z zapytaniami użytkowników. Każda Twoja usługa powinna mieć osobną podstronę i być dobrze opisana, aby wyszukiwarka mogła ją proponować. Strona www dla firmy musi być zoptymalizowana pod Google.

Każda podstrona musi zawierać:
• tytuł strony,
• nagłówek H1,
• nagłówki H2 i H3,
• słowa kluczowe w tekście,
• obrazy i zdjęcia z „altami”,
• linkowanie wewnętrzne.

Do bezpiecznego funkcjonowania witryny będziesz potrzebował także wdrożenia SSL. SSL, czyli Secure Socket Layer to protokół umożliwiający szyfrowanie informacji, która biegnie pomiędzy użytkownikiem strony a serwerem. Jest to niezbędne, gdy przetwarzane są dane osobowe użytkownika np. w sklepie internetowym, czy stron obsługujących płatności.

Czasami, przy dużej konkurencji nie wystarczy tylko optymalizacja strony, ale również potrzebne jest pozycjonowanie. Są to czynności, które pozwalają Twojej stronie być wysoko w wyszukiwaniach. Umożliwia to oczywiście dotarcie do jak największej liczby klientów.

Strona internetowa dla firmy to konieczność, jednak poprzeczka stoi wysoko. Powinna być oryginalna, nakierowana na sprzedaż oraz zoptymalizowana pod Google. Jeśli chcesz, żeby Twoja witryna była profesjonalna zaufaj fachowcom i zleć jej wykonanie Agencji Reklamowej XYBRYZT.

Agencja internetowa XZT.PL oferuje tworzenie stron internetowych dla firm z Tychów
Zadzwoń po więcej informacji: Bartosz Młotek, tel. 739 978 838