Tyska Wataha nigdy nie chodzi głodna!

0
219
fot. GKS Tychy

Takiej nowości na rynku hokejowym jeszcze nie było. GKS Tychy stworzył własną linię batonów. Kibice będą mogli kupić smak miodowy, kawowy i bananowy. Warto zwrócić uwagę na szatę graficzną która nawiązuje do klubowych barw oraz wizerunek hokeistów, bo każdy przysmak ma swojego własnego ambasadora.

– Hasłem przewodnim tego sezonu jest #TyskaWataha. Naszym celem było stworzenie jednolitej identyfikacji wizualnej, dlatego symbol wilka widnieje m.in. na koszulach meczowych, w grafikach na social mediach czy na akcesoriach, które można kupić w sklepie klubowym. Chcieliśmy przygotować jednak coś specjalnego dla naszych kibiców. Z racji tego, że na spotkania przychodzi wiele dzieci, to zdrowe batony najbardziej powinny trafić w ich gust. Smaczne, ale co bardzo ważne zdrowe przekąski, dodadzą naszym najmłodszym kibicom energii do kibicowania. Dorośli również powinni mieć go pod ręka chociażby w pracy, bo baton zawiera sporą ilość zdrowych tłuszczy czy węglowodanów – mówi Krzysztof Trzosek rzecznik prasowy GKS-u Tychy.

– Batony są bardzo zdrowe i dokładnie sprawdzone oraz przetestowane. Są w stu procentach naturalne, ręcznie przygotowywane, wolne od cukrów i w pełni zrobione na miodzie. Ponadto nasza firma jest oficjalnym partnerem żywieniowym najlepszego polskiego golfisty Adriana Meronka, a w przeszłości współpracowaliśmy przy dostarczaniu batonów dla piłkarzy Bayernu Monachium – dodaje Mirosław Kozielski z B+ORSEL.

Batony swoją premierę miały w niedzielę 1 października. Pierwsza partia trafiła do najmłodszych kibiców, którzy regularnie przychodzą na spotkania w akcji „Z Klasą na Zimowym”. Pozostałe będą do kupienia w punktach gastronomicznych na Stadionie Zimowym. Cena za każdego z nich to 5,50 zł.


źródło: GKS Tychy