Jak wybrać odpowiedni namiot targowy na targi branżowe?

0
91
Namioty targowe

Rozstawienie odpowiedniego stoiska ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy na targach branżowych. Przyciągający wzrok, a jednocześnie prezentujący się estetycznie namiot, może ściągnąć do wystawcy wielu potencjalnych klientów i kontrahentów. Jednak wygląd to nie wszystko – istnieją również inne właściwości, które należy wziąć pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Jak wybrać odpowiedni namiot targowy na targi branżowe?

Wytrzymałość – najważniejsza cecha namiotu na targi na świeżym powietrzu

Przed wybraniem namiotu na targi branżowe, trzeba w pierwszej kolejności sprawdzić, czy będą odbywały się one na świeżym powietrzu. W przypadku imprez w plenerze warto postawić na opcję z zadaszeniem oraz możliwością wyposażenia w dodatkowe ścianki. Elementy te będą chronić wystawiane na stoisku produkty lub gadżety reklamowe, a także samego wystawcę, przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych takich jak upał, wiatr albo deszcz.

Najważniejszą cechą namiotu na targi odbywające się na świeżym powietrzu jest wytrzymałość. Jego stelaż powinien być wykonany ze stali lub metalu charakteryzującego się wysoką trwałością, a także ocynkowany w galwanizerni dla dodatkowej ochrony. Z kolei poszycie namiotu musi charakteryzować się odpornością na wodę, promieniowanie UV czy uszkodzenia mechaniczne – dobrze sprawdzają się tkaniny powlekane PVC oraz materiały poliestrowe.

Czym, poza wytrzymałością, powinien cechować się namiot targowy?

Namiot targowy, poza wytrzymałością, powinien cechować się:

  • łatwością montażu i demontażu – im mniej czasu zajmie rozłożenie na targach, tym więcej można go spędzić na rozmowach z potencjalnymi klientami lub kontrahentami,
  • stabilnością całej konstrukcji – stelaż oraz poszycie zawsze muszą pozostać na swoich miejscach, niezależnie od pogody czy różnych innych czynników,
  • wysoką jakością wykonania, dzięki której będzie on służył wystawcy przez długi czas.

Ponadto bardzo ważne jest, by wygląd takiego namiotu dało się dostosować do indywidualnych potrzeb – na przykład umieścić na nim logo firmy.

Co jeszcze trzeba wziąć pod uwagę przy wybieraniu namiotu targowego?

Przy wybieraniu namiotu warto też wziąć pod uwagę, kto go wyprodukował. Postawienie na doświadczonego producenta, któremu zaufało wielu klientów to dobry pomysł. Dzięki temu można mieć pewność, że jego produkty charakteryzuje nie tylko konkurencyjna cena, ale też wysoka jakość wykonania. Należy również sprawdzić, czy producent oferuje możliwość personalizacji wybranego namiotu targowego, a także gwarancję serwisową.