Okulary reklamowe – sprytny chwyt marketingowy

1
220
Okulary reklamowe z logiem

O zimie można już spokojnie mówić w czasie przeszłym. Coraz częstsze słoneczne dni i wyższa temperatura powodują, że na nocach znów pojawiają się okulary przeciwsłoneczne. Dla wielu firm jest to świetna okazja, aby poszerzyć swoje działania marketingowe, toteż na ulicach można spotkać okulary reklamowe.

Taki chwyt znany jest już od lat, swego czasu niebieskie okulary reklamowe z nadrukiem znanego producenta napojów gazowanych stały się bardzo popularnym gadżetem. Były rozdawane na ulicach miast wraz z napojami chłodzącymi. Wzornictwo wspomnianych okularów wpisywało się w panujące ówcześnie trendy modowe, co spowodowało, że niebieskie okulary w promocji marki zaczęły pojawiać się w mediach społecznościowych wśród typowych selfie, lub też na nosach influancerów, którzy zawsze chętnie podłapują modowe nowinki.

Pomimo, że nie była to pierwsza próba wykorzystania okularów jako przestrzeni reklamowej, była pierwszą udaną na taką skalę. Niebieskie oprawki z logiem producenta można było zobaczyć na każdym większym festiwalu. W każdym większym mieście pojawiali się marketingowcy, którzy zadbali o to, by co ważniejsze imprezy odbywały się z udziałem popularnego gadżetu w postaci okularów z logo. Aktualnie wyprodukowanie własnych okularów promocyjnych jest możliwe dla nawet małych przedsiębiorców. Koszt najprostszych okularów przeciwsłonecznych przy hurtowym zakupie waha się z granicy 1,5 zł, dodatkowo za nadruk trzeba dodać ok. 3 zł więcej. Są to koszty do przeskoczenia nawet dla jednoosobowych firm.

Sukces dużego producenta napojów gazowanych może być nie do powtórzenia. Jego działania były zakrojone na ogromną skalę. Jednak każdy przedsiębiorca może skopiować ten pomysł do swojej skali mikro. Nawet jednorazowa akcja promocyjna podczas wydarzenia na świeżym powietrzu przy pomocy okularów reklamowych może przynieść ocieplenie wizerunku marki.

1 KOMENTARZ

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.