Piłkarska wiosna rusza przy Edukacji 7 już jutro, kiedy to o godz. 18.00 GKS Tychy podejmie Bruk-Bet Termalicę Nieciecza. Z tej okazji GKS przygotował specjalny spot, którym chce przyciągnąć kibiców Stadion po zimowej przerwie.
Kampania #NaszeMiastoNaszKlub zaczęła się na początku tego sezonu, kiedy klub ogłaszał nowe transfery w charakterystycznych punktach miasta, a następnie te miejsca pojawiły się na koszulkach meczowych zawodników. Teraz wspólnie z jednym z zawodników Akademii – Igorem oraz piłkarzami zaprasza na piłkarską wiosnę na Edukacji 7.
Źródło: gkstychy.info
Spotem nie przyciagniecie kibiców tylko dobrą grą.
A tej od czasu trenera Tarasiewicza nie ma i nie zanosi się aby wróciła , wraca mizeria i
przeciętność.
Chciałbym się mylić ….
Zgadza się. Derbin zniszczył to co wypracował Tarasiewicz. Nowak kontynuuje tę kopaninę. Aby poprawić grę konieczna jest zmiana trenera.
Musiał być super spot ,bo aż 1800 😁 kibiców przyszło , może lepiej miasto by się odcięło od tej patologicznej dyscypliny sportowej (chodzi tylko o nasz kraj ) podatnicy muszą płacić na tych miernych kopaczy którzy zarabiają po 30 tys miesięcznie …a nie stać miasta np na 300 złotych podwyżki dla kierowców trolejbusów .
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.