Urząd Miasta Tychy zamknięty dla klientów do odwołania

0
571

Od niemal dwóch tygodni Urząd Miasta funkcjonuje na specjalnych zasadach. Załatwianie spraw i udzielanie informacji odbywa się telefonicznie, drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty oraz skrzynek wystawionych przed urzędem, do których można wrzucać korespondencję.

Tylko w sytuacjach losowych oraz w sprawach wymagających podjęcia niezwłocznych działań administracyjnych, klienci przyjmowani są osobiście, zawsze jednak we wskazanym wcześniej miejscu i czasie.

W związku z ogłoszonym stanem epidemicznym na terenie kraju, mając na uwadze dobro mieszkańców oraz odpowiedzialność pracodawcy za bezpieczeństwo oraz ochronę życia i zdrowia pracowników,  Andrzej Dziuba Prezydent Tychów podjął decyzję, że wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu urzędu będą obowiązywały do odwołania.

 

Najważniejsze informacje dotyczące tego, jak załatwić sprawy w urzędzie można znaleźć na stronie Urzędu.