OPEL MUCHA – DEALER ROKU 2015

0
1653

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

      Biorąc pod uwagę, że na polskim rynku motoryzacyjnym działa ponad 74 dealerów Opla,  zdobycie tytułu Honour Club – Dealera Roku 2015 przez firmę Mucha z Mikołowa i Tychów  jest wielkim wyróżnieniem. Tym bardziej, że zaszczytne, pierwsze miejsce w tym prestiżowym rankingu  załoga firmy Mucha zdobyła  już po raz trzeci. Wcześniej w 1999 i 2011 r.  Dwukrotnie została także nagrodzona  II miejscem w tej ogólnopolskiej rywalizacji w sieci Opla.

   – Ocena centrali GM Opel odbywa się według skrupulatnych wyliczeń i rygorystycznych zasad – wyjaśnia dyr. operacyjny firmy Mucha, Wojciech Piątek. – Uwzględnia nie tylko wielkość sprzedaży (proporcjonalną do rynku dealera), lecz również działalność serwisu i – co ważniejsze – opinie klientów o pracy oraz obsłudze punktu dealerskiego – dodaje.

   Nie są to jedyne wyróżnienia i dyplomy, jakie przez minione 23 lata działalności  zdobyła firma Mucha sprzedając, serwisując i popularyzując samochody marki Opel. – Tak dobra pozycja i opinia u klientów wynika w dużej mierze z ducha sportowej rywalizacji i solidnej pracy, którą zaszczepił w firmie jej twórca Jan Mucha na początku lat 90-tych – przypomina Tomasz Mucha, syn założyciela firmy.  Jan Mucha był wcześniej jednym z czołowym zawodników motorowego sportu żużlowego w kraju i  Europie. Później pałeczkę – prowadzenia firmy według najlepszych sportowych i etycznych zasad – przejęli synowie Tomasz i Marek. I tak jak kiedyś dla Jana Muchy, dla nich również najważniejszy jest człowiek. I to po obu stronach lady.

    – Liczy się zespół, zachowanie sprzedawców i serwisantów. Profesjonalizm, uprzejmość i kultura obsługi budują zaufanie klienta do firmy – podkreśla Tomasz Mucha. Na takie zaufanie pracuje się ciężko latami. Tak, jak na dobre wyniki w sporcie. Porównanie jest adekwatne, tym bardziej, że firma nie zabłysnęła tylko raz. Utrzymuje się w czołówce od ponad 20 lat.  Obecna nagroda – Dealera Roku 2015, to efekt pracy liczącej dziś ponad 100 osób załogi salonów w Mikołowie i Tychach. Pragniemy też podziękować wszystkim klientom, którzy przyczynili się do tego sukcesu –  dodaje Tomasz Mucha.

   W firmie Opel Mucha pracownicy chętnie podejmują wyzwania nie tylko z duchem sportu, lecz również z duchem czasu, stosownie do wymogów ery informatycznej. Doceniał nowinki techniczne już Jan Mucha. Firma Mucha zawsze stawiała na nowoczesne metody zarządzania i obsługi klienta oraz kontroli procesu serwisowego, poprzez wprowadzanie nowoczesnych programów komputerowych, internetowych itp. Ugruntowane fundamenty nowoczesnej, zbiorowej pracy procentują do dziś.

   Bez komputerów i wysokiej klasy specjalistów, informatyków, niewiele można by zdziałać przy nowoczesnych samochodach marki Opel. Dotyczy to także organizacji i wydajności pracy. W kantynie mechaników na telebimie można śledzić, m.in. obłożenie stanowisk serwisowych i wolne możliwości obsługi. Również każde zapytanie klienta jest rozpatrywane profesjonalnie, a odpowiedź udzielana do 30 min.  Firma Mucha podąża z duchem czasu, a bez wszechobecnej elektroniki byłoby to utrudnione.

   Satysfakcję z tego czerpie nie tylko załoga, lecz przede wszystkim klienci, którzy w firmie Mucha kupują często już swój trzeci lub czwarty samochód.

   – Warto i teraz przyjechać do salonów Mucha w Tychach i Mikołowie, aby zachwycić się pełną gamą samochodów marki Opel i wybrać któryś z nich dla siebie – zachęca Dorota Krekora z działu marketingu. – Przy niezwykle zróżnicowanej ofercie wyposażenia poszczególnych modeli możemy zaoferować Karla, Adama, Corsę, Astrę, Cascadę, Merivę, Mokkę, Insignię i Zafirę w wersji dopasowanej do potrzeb klienta. W ofercie mamy również wielofunkcyjne samochody dostawcze marki Opel. Opłaca się u nas kupować pojazdy na kredyt w systemie ratalnym:  50/50,  3 x 33% lub 4 x 25% oraz w ratach miesięcznych , gdyż obecne oprocentowanie kredytów na rynku jest korzystne –przypomina Dorota Krekora.

    Dodajmy jeszcze, że dzięki aktualnym promocjom wyprzedaży rocznika 2015 można zaoszczędzić od kilku do ponad 20 tys. złotych, w zależności od wybranego modelu. 

   Klienci chętnie też kupują samochody używane w salonach Mucha. Są nie tylko sprawdzane pod względem technicznym, lecz posiadają historię serwisowania, co można sprawdzić po zalogowaniu się na stronie www.myopel.pl. Kilkuosobowy Dział Obsługi Klienta monitoruje już dziesiątki tysięcy klientów firmy Mucha przypominając o serwisowaniu, przeglądach technicznych, pomagając przy wyborze najkorzystniejszych form zakupu i ubezpieczenia auta.

Mucha 1
Statuetkę Dealera Roku – Honour Club 2015 prezentują dyr. operacyjny firmy Mucha Wojciech Piątek (z prawej) oraz kierownik salonu w Mikołowie, Andrzej Dyrdek.
Mucha 4 Mucha 3
Komputeryzacja systemu obsługi na stanowisku przyjmowania zleceń i u mechanika.
Mucha 5
Lakiernia i blacharnia uzupełniają ofertę mechaniczną.
Mucha 2
Elegancki i nowoczesny model Mokka trafia w gusta wielu klientów.
mucha_logo
43-190 Mikołów
ul. Katowicka 59
32 226 26 26
43-100 Tychy
ul. Beskidzka 51
32 32 50 000
www.MuchaAuto.pl